Політика повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:
1. У разі придбання товару неналежної якості:
Відповідно до ст.8 цього Закону при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (заводський шлюб), протягом гарантійного строку (14 календарних днів) споживач має право замінити товар або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно з п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову за незалежним від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунений;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено у договорі.
Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а у разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахунком ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни на товар розраховується виходячи із вартості товару на момент його покупки.
2. Придбання товару належної якості, але якщо товар із якоїсь причини не підійшов до покупця.
Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, що товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, заводське упаковування, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки зі споживачем проводяться з вартості товару на цей час його купівлі. Гроші повертаються протягом тридцяти днів.
Вам буде відмовлено у заміні товару або повернення грошей, якщо: